Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДоставка товару здійснюється службами перевезення (переважно «Новою поштою») до складу перевізника у Вашому місті. Можлива доставка співробітниками «Нової пошти» до дверей. Як правило, відправка товару відбувається в день оформлення замовлення (при замовленні до 16:00) і на наступний день (при замовленні після 16:00). Номер декларації надсилається допомогою SMS/Viber на вказану номер телефону. Якщо потрібно уточнити номер декларації - телефонуйте на будь-який номер телефону, що вказані на сайті. 🚀 Швидко відправляємо 📦 Пакуємо самі (надійно і компактно)
- СамовивізПри даному варіанті Ви маєте можливість перевірити та протестувати товар безпосередньо у нас в магазині. Для Вашої зручності наші менеджери зв'яжеться з Вами для того, щоб визначити час Вашого візиту до нас.
Способи оплати
- Пром-оплатаСплатити Пром-оплатою можна товари, вартістю до 29 999 грн. Приймаються тільки гривневі (UAH) картки платіжних систем Visa і MasterCard видані будь-яким українським банком.
- ПісляплатаТовари надсилаються після підтвердження замовлення у телефонному режимі. Оплата відбувається у відділенні Нової пошти після огляду отриманого товару.
- Оплата на рахунок💳 Після оформлення замовлення ми надішлемо вам реквізити та суму до сплати.
- Оплата за реквізитами💳 Після оформлення замовлення ми надішлемо вам реквізити та суму до сплати.
Гарантія:
Гарантійне обслуговування надається протягом гарантійного строку, зазначеного в гарантійному талоні, за умови його збереження продовж всього гарантійного строку та дотримання умов експлуатації товару, і полягає в безкоштовному ремонті у сервісному центрі продавця та (або) в авторизованих сервісних центрах виробника (за умови дії гарантії від виробника), з урахуванням гарантійних обмежень, зазначених виробником та (або) продавцем в супровідних документах, гарантійному талоні виробника та (або) продавця, а також на сайті виробника чи імпортера.
Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон продавця. Споживач перед придбанням товару перевіряє його комплектацію, відсутність пошкоджень або дефектів.
Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон продавця. Споживач перед придбанням товару перевіряє його комплектацію, відсутність пошкоджень або дефектів.